Contracte

de mentenanta

Daca doriti o colaborare in garantie sau postgarantie, pentru a obtine acea siguranta si a scapa de griji in ce priveste buna functionare a echipamentelor achizitionate, puteti opta pentru unul dintre contractele de asistenta tehnica:

1

Contract de mentenanta (intretinere) in garantie sau postgarantie:

  • revizii periodice si interventii la solicitarea beneficiarului;
  • raspuns in urma sesizarii telefonice, in maxim 8 ore in timpul programului de lucru;
  • reducere de 20% la valoarea contractului in perioada de garantie;
  • garantie extinsa (pana la 3 ani);

2

Contract de mentenanta “full service”:

  • revizii periodice si interventii la solicitarea beneficiarului;
  • raspuns in urma sesizarii telefonice, in maxim 8 ore in timpul programului de lucru;
  • consumabile, revizii, piese de schimb si manopera incluse in pretul contractului;
  • garantie extinsa (pana la 3 ani);
  • plata abonamentului pe baza unui pret pe copie stabilit in functie de tipul echipamentului si dotarile acestuia.

3

Contract de inchiriere cu servicii complete pentru echipamente noi si reconditionate:

  • dotarea cu echipament de multiplicari documente, alb-negru sau color;
  • revizii periodice si interventii la solicitarea beneficiarului;
  • raspuns in urma sesizarii telefonice, in maxim 8 ore in timpul programului de lucru;
  • consumabile, revizii, piese de schimb si manopera incluse in pretul contractului;
  • plata abonamentului pe baza unui pret pe copie stabilit in functie de tipul echipamentului si dotarile acestuia;
  • posibilitatea livrarii unui echipament suplimentar pentru back-up;
  • inlocuirea echipamentului cu altul mai nou sau performant, in functie de cerintele si necesitatile clientului.

Serviciile oferite in contractele prezentate, au caracter informativ, acestea putand fi modificate si negociate, in functie de nevoile si dorintele clientului.